OMBRE HAIR - HETASTE HÅRTRENDEN

Eftersom att våran blogg har varit död i över ett halvår är jag inte ens säker på om vi ens har kvar några trogna läsare.. Nåväl, hoppas får man ju och därför tänkte jag visa lite bilder från gårdagens projekt, nämligen en ombre som jag fick äran att göra på min kompis. utväxtfärgning, blekning av toppar och 5 timmar senare har ni resultatet. Än behöver det småfixas lite, men med tanke på att vi endast blekte det en gång så är jag förvånad över hur mycket den lyfte.  

Tanken är att vi ska skapa en mjukare övergång med en något kallare ljusbrun färg mellan det ljusa och mörka partiet samt bleka upp de yttersta topparna 2-3 steg.
Som sagt, med 70-80cm långt hår får man förvänta sig att det tar lite tid haha! ;)  
/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0